Saturday, August 25, 2007

Tritonic

Cartea asta va va lua prin surprindere:

3 comments:

Jen said...

nu m-a luat asa de tare. e misto, de acord. cam prea multa politica pentru gustul meu. am citit un thread unde mai multi se plangeau ca n-au putut citi pt ca kellhus era prea antipatic. sa mor eu daca nu imi place personajul... poate devine mai evil de la volumul 2 incolo, dar pana acum, in afara de imparatul lui peste si nepota-su, nu m-a enervat nimeni in mod deosebit.

dar oh, numele... umlauturile... cele 1 miliard de triburi... mama cat l-am injurat... oare el tinea minte cum se cheama/scriu toate sau avea notite?

alexei said...

In primele 150 de pagini ma uitam foarte des la index pana mi-a trecut si m-am familiarizat cu numele importante.
Nu mi se pare ca are asa multa politica, Kellhus este plain evil dar nici pe departe antipatic.

Jen said...

bai, nici evil mi se pare. mi se pare un tip care are un scop si care ar face orice ca sa il atinga. evil ar insemna ca ii omoara pe altii de distractie, ceva de genul...

eu doar pe la ultimele 100 pg am reusit sa retin personajele principale si o parte din alea secundare...

 

Free Blog Counter